««Тренінг»»


Ігри для Розвитку Інтуїції





Ми підготували для вас кілька ігор з вправами, які допоможуть протестувати та натренувати вашу інтуїцію. Спробуйте їх та відчуйте, як ваша інтуїція стає гострішою та надійнішою!  Відчуйте свої інтуїтивні сигнали, спостерігайте за реакцією на ключові елементи кожної гри. Навіть найменші відчуття можуть стати ключем для влучного вибору. Тренуйтесь регулярно, але на початкових етапах тренувань, не перевантажуйте мозок, 5-10 хвилин на день цілком достатньо. Не засмучуйтесь, якщо здається, що щось йде не так, як вам би хотілося — можливо, результати здаються низькими, або все проходить повільніше, ніж ви очікували. Це цілком нормально, особливо на початку: у кожного мозок адаптується по-своєму, в когось швидше, а в когось повільніше. Але з часом ви помітите, як почнете передбачати певні події або слова інших людей. Тренінг задає режим, а мозок продовжує працювати в цьому ритмі і після завершення поточного тренування. Навіть коли досягнете гарних результатів не припиняйте регулярно тренуватися, завжди підтримуйте себе в формі.


 Гра "Neuro-Start"— це тренувальна гра, розроблена для активації обох півкуль мозку, поліпшення реакції, уваги та координації. Використовується як швидка розминка перед виконанням більш складних інтуїтивних вправ.
1. Старт
Гравець натискає одночасно обидві кнопки миші, для правої кнопки вказівним (або будь яким пальцем) правої руки, для лівої кнопки вказівним (або будь яким пальцем) лівої руки, для мобільних пристроїв (тачскрін) торкатися екрану пальцями лівої (жовта сторона) та правої (синя сторона) рук одночасно.
Через 2 секунди з’являється команда:
🔸 «ліва» — потрібно відпустити лише ліву кнопку, (жовта сторона екрану)
🔸 «права» — потрібно відпустити лише праву кнопку, (синя сторона екрану)
🔸 «обидві» — потрібно відпустити обидві одночасно
2. Оцінка
Якщо дія виконана вірно — звучить звук успіху, рахунок влучень збільшується.
Якщо дія невірна — звучить інший звук, рахунок промахів зростає.
3. Статистика
Після кожної дії оновлюється статистика: кількість спроб, влучень та точність у %.
Після 10 спроб результат можна скопіювати в буфер обміну.


 Гра "Монета 1" - вибір сторони монети "орел" або "решка" натисканням кнопок. На гральному полі вгорі розташований логотип з написом "Монета 1", нижче, золота монета, розділена навпіл з відображенням різних її сторін, ще нижче кнопки в вигляді "срібних"монет з написами "орел" та "решка". Натисніть спочатку "золоту" монету, так ви активуєте кнопки, потім зробіть вибір натиснувши кнопку "решка" або "орел". Внизу буде вестись підрахування попадань чи промахів, після десяти спроб, можете скопіювати в буфер результати тренування-тесту, натиснувши на зелену строчку, потім перенести ці дані в блокнот. Натисніть знову "золоту" монету, та робіть новий вибір. Щоб скинути результати натисніть логотип.


 Гра "Монета 2" - вибір сторони монети "орел" або "решка" обертанням монети. На гральному полі вгорі розташований логотип з написом "Монета 2", нижче, золота монета для вибору, зі стороною "орел" та написом "Реверс-Орел", (поміняти сторону можна натиснувши на цю монету). Нижче обертова монета, натиснувши на цю монету або її поле, вона починає швидко обертатися, відпустивши зупиняється на одній зі сторін, "решки" або "орла". Задача полягає в тому, що треба зупинити обертову монету на тій стороні, аби вона співпала зі стороною монети для вибору. Внизу буде вестись підрахування попадань чи промахів, після десяти спроб, можете скопіювати в буфер результати тренування-тесту, натиснувши на зелену строчку, потім перенести ці дані в блокнот. Щоб скинути результати натисніть логотип.


 Група ігор "Карти". На гральному полі вгорі розташований логотип з написом "Карти", нижче, карта зворотом (сорочкою) догори, поза полем внизу, кнопки вибору гри - 'Колір', 'Масть', 'Фігура', 'Значення', 'Карта'.
 Гра "Колір" - вибір карти за кольором. Внизу під картою дві кнопки "Чорна" та "Червона". Спочатку натисніть на карту, потім на одну із кнопок, здійснивши вибір.
  Гра "Масть" - вибір масті карти. Внизу під картою чотири кнопки з картковими мастями. Спочатку натисніть на карту, потім на одну із кнопок, здійснивши вибір.
  Гра "Фігура" - вибір фігури карти. Внизу під картою чотири кнопки з картковими фігурами. Спочатку натисніть на карту, потім на одну із кнопок, здійснивши вибір.
  Гра "Значення" - вибір значення карти. Внизу під картою випадаюче меню, з картковими значеннями. Спочатку натисніть на карту, потім вибрати пункт меню, здійснивши вибір.
  Гра "Карта" - вибір карти з колоди. Внизу під картою чотири випадаючі меню, по картковим мастям. Спочатку натисніть на карту, потім вибрати пункт одного з меню, здійснивши вибір. Внизу буде вестись підрахування попадань чи промахів, після десяти спроб, можете скопіювати в буфер результати тренування-тесту, натиснувши на зелену строчку, потім перенести ці дані в блокнот. Щоб скинути результати натисніть логотип.


 Гра "12 Стільців" - вибір стільця зі скарбом. На гральному полі вгорі розташований логотип з написом "12 Стільців", поза полем внизу, кнопки вибору кількості стільців "4 стільця","8 стільців","12 стільців","Заміновано" або "Розміновано". Щоб зробити вибір, натисніть на будь який стілець. Щоб поновити вибір, натисніть на будь який стілець, окрім вибраного. Внизу з самого початку тренуйтеся з чотирьма стільцями без "замінування", згодом ускладнюйте гру "заміновуйте" та збільшуйте кількість стільців. Внизу буде вестись підрахування попадань чи промахів, після десяти спроб, можете скопіювати в буфер результати тренування-тесту, натиснувши на зелену строчку, потім перенести ці дані в блокнот. Щоб скинути результати натисніть логотип.


    Гра "Карти Зенера"- На гральному полі вгорі розташований логотип з написом "Zener Cards", нижче, карта зворотом (сорочкою) догори, поза полем внизу, кнопки рівнів складності - 'Легкий', 'Середній', 'Важкий'. ('Середній' та 'Важкий' рівні, тимчасово не працюють.)
 1. "Легкий" рівень (рекомендовано для початку) - вибір одного із 5 символів Зенера, керуючись інтуїцією. Спочатку натисніть на карту, потім на одну із кнопок, здійснивши вибір. Одразу стане відомо, чи правильний був вибір. Якщо помилка — з'явиться правильний символ.
 Особливості:
* Без обмеження часу.
* Є візуальна підказка після кожного вибору.
* Ідеально підходить для тренування та навчання.

 2. "Середній" рівень (інтуїтивна складність) - діяти як в "Легкому" рівні, але є лише 5 секунд, щоб зробити вибір. Нема вибору — вважається помилка.
* Якщо правильно — буде підтвердження.
* Якщо помилка або не встигли — повідомлення без підказки, який символ був правильний.
 Особливості:
* Час підштовхує до швидкої інтуїтивної реакції.
* Менше зворотного зв’язку — більше «інтуїтивної гри всліпу».

 3. "Важкий" рівень (просунутий рівень) - діяти як в "Легкому" рівні, але є лише 3 секунди на вибір. Немає жодного зворотного зв’язку.
  Після вибору або без дії:
* Результат не показується взагалі.
* Лише оновлюється твоя статистика в фоновому режимі.
 Особливості:
* Максимальне тренування «сліпої інтуїції».
* Жодних підказок чи виправлень.
* Ідеально для перевірки реального інтуїтивного рівня без раціонального впливу.

  Внизу буде вестись підрахування попадань чи промахів, після десяти спроб, можете скопіювати в буфер результати тренування-тесту, натиснувши на зелену строчку, потім перенести ці дані в блокнот. Щоб скинути результати натисніть логотип.